Tuesday, May 18, 2010

Google

This blog has been reported to Google. It is also analysed by Google Analytics. So when the first digital contacts with China are made I can report that to you. On the other blogs I have I have seen some sporadic visits from China. But no real reactions yet.

I hope that with the Chinese Word Mail-Art in traditional Chinese (郵件藝術) or even the other varioation (邮件艺术) the search engines pick up on this and we will see if Google helps us with finding mail-artists.

A translation made with BabelFish of this text:

這個博克向Google报告。 Google也分析它Analytics。 因此,當與中國的第一數字式聯絡被联系时我可以那向您报告。 在我有我的其他博克看了從中國的一些分散參觀。 但是沒有真正的反應。 我希望與用繁体中文(郵件藝術)甚至另一varioation (郵件藝術)的中國詞郵件藝術查尋引擎在此整理,並且我們將看見Google是否幫助我們有找到的郵件藝術家。 用這文本BabelFish做的翻譯

这个博克向Google报告。 Google也分析它Analytics。 因此,当与中国的第一数字式联络被联系时我可以那向您报告。 在我有我的其他博克看了从中国的一些分散参观。 但是没有真正的反应。 我希望与用繁体中文(郵件藝術)甚至另一varioation (邮件艺术)的中国词邮件艺术查寻引擎在此整理,并且我们将看见Google是否帮助我们有找到的邮件艺术家。 用这文本BabelFish做的翻译

http://nl.babelfish.yahoo.com/translate_txt

No comments:

Post a Comment